Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се регулират оборотите на празен ход 156 2.5 24v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз знам,че на шестаците оборотите винаги са по ниски от на 4тактовите.Винаги е така не знам защо.
    Краско, може би защото са от новото поколение (6 тактови) . Ние с нашите , 4 тактови барутници си траем
    ПП: Мислете малко преди да изръсите някой бисер бре

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      .А аз искам да ги направя 900 или 950 и не занам как става.
      Защо искаш да са 900 - 950......може би за да ти гори повече?
      Аз не бих имал нищо против да са 300 - 400......принципно казано......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Краско, може би защото са от новото поколение (6 тактови) . Ние с нашите , 4 тактови барутници си траем
        ПП: Мислете малко преди да изръсите някой бисер бре
        Извинете грешката е моя все пак се връщам от бал желая да ми бъде простено.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Защо искаш да са 900 - 950......може би за да ти гори повече?
          Аз не бих имал нищо против да са 300 - 400......принципно казано......
          На около 700 оборота се чувстват леки вибрации ,а като я запалиш студена работи на 1100 после леко по леко ги сваля като загрява и на около 900 не можеш да разбереш ,че работи после загрява нормална температура 85 градуса и пада на около 700 и не ми харесва така .На 850 900 оборота спи ,за това искам малко да ги вдигна.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #20
            Ами...щом има вибраций значи нещо не е наред.Провери свещи, кабели, филтър и т.н.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
              Ами...щом има вибраций значи нещо не е наред.Провери свещи, кабели, филтър и т.н.
              Не е това колега просто са малко ниски оборотите
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #22
                Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
                Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                  Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
                  Работата на мотора е супер само малко се усеща да тресе волана
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                    Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
                    Не се доверявай много на показанията на оборотомера, компа каквото покаже.
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ще използвам темата да питам за предположения: защо понякога оборотите на празен ход падат до към 300 и веднага пак си се качват на 700 ? И веднъж ми загасна.
                      Колата е 156 2.5 v6 , 140 kw.
                      Моите предположения са :
                      1. кофти бензин - малко вероятно защото сипвам само *** 100. Едва ли е 100 октанов но се предполага че е по-добър.
                      2. MAF , дет' се казва честито 600 лв или 400 с доставка от UK
                      Какви стойности трябва да дава MAF-a ? Ако някой прати таблица или линк на PM ще съм му благодарен . Има ли значение като я гледаш с лаптоп дали е в движение или на място ?
                      3. На другата ми кола ( рено ) има мотор за празния ход , алфата ми е от няколко седмици и не знам дали има въобще мпх ...
                      4. Ламбдата дава стойности от 300 до 950 mv, което аз не че разбирам много но май не е добре. Смисъл осцилира ама трябва под 300 да отива и не до 950...
                      Няма грешки според alfadiag, fiatecuscan но пък нещо не им вярвам много щото това май е единствената кола на която на таблото километрите са 2 пъти повече от цифрата на odometer-a.
                      Въобще май ми трябва сервиз , който работи събота и разбират от Алфи защото имам и други оплаквания.
                      Last edited by Drag0; d.m.y г., 00:47.
                      ...

                      Comment


                      • #26
                        Затапих си маркуча на бензиновите пари от резервоара към колекторите.....правеше ядове клапанчето в тоя аспект - ако на някой му се играе може да го пробва.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Аааа бате, то така си работи бре. Duty Cycle в % (определен брой цъкания за време) като например инжекторите работят в такъв режим
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Затапих си маркуча на бензиновите пари от резервоара към колекторите.....правеше ядове клапанчето в тоя аспект - ако на някой му се играе може да го пробва.....
                            Има нещо вярно, но оборотите са съвкупност от около 10 неща
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Аааа бате, то така си работи бре. Duty Cycle в % (определен брой цъкания за време) като например инжекторите работят в такъв режим
                              Така де, ама клапанчето ако отваря и затваря по бавно, щото е вече възрастно.....картерна и резервоарна вентилация ако не са 100% изправни, е по добре да са изолирани.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Така де, ама клапанчето ако отваря и затваря по бавно, щото е вече възрастно.....картерна и резервоарна вентилация ако не са 100% изправни, е по добре да са изолирани.....
                                Отваряш го, почистваш, разпъваш му пружинката и готоу Ако не поне си направи една дупка да издиша от някъде, че да не се взривиш на пистата
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X