If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се регулират оборотите на празен ход 156 2.5 24v?
Аз знам,че на шестаците оборотите винаги са по ниски от на 4тактовите.Винаги е така не знам защо.
Краско, може би защото са от новото поколение (6 тактови) . Ние с нашите , 4 тактови барутници си траем
ПП: Мислете малко преди да изръсите някой бисер бре
Краско, може би защото са от новото поколение (6 тактови) . Ние с нашите , 4 тактови барутници си траем
ПП: Мислете малко преди да изръсите някой бисер бре
Извинете грешката е моя все пак се връщам от бал желая да ми бъде простено.
Защо искаш да са 900 - 950......може би за да ти гори повече?
Аз не бих имал нищо против да са 300 - 400......принципно казано......
На около 700 оборота се чувстват леки вибрации ,а като я запалиш студена работи на 1100 после леко по леко ги сваля като загрява и на около 900 не можеш да разбереш ,че работи после загрява нормална температура 85 градуса и пада на около 700 и не ми харесва така .На 850 900 оборота спи ,за това искам малко да ги вдигна.
Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...
Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
Работата на мотора е супер само малко се усеща да тресе волана
Там трябва да са оборотите по принцип когато е загряла - на крайчето на плътната лента долу на оборотомера. Само вибрации ли се усещат или е неравномерна работата на двигателя?
Не се доверявай много на показанията на оборотомера, компа каквото покаже.
Ще използвам темата да питам за предположения: защо понякога оборотите на празен ход падат до към 300 и веднага пак си се качват на 700 ? И веднъж ми загасна.
Колата е 156 2.5 v6 , 140 kw.
Моите предположения са :
1. кофти бензин - малко вероятно защото сипвам само *** 100. Едва ли е 100 октанов но се предполага че е по-добър.
2. MAF , дет' се казва честито 600 лв или 400 с доставка от UK
Какви стойности трябва да дава MAF-a ? Ако някой прати таблица или линк на PM ще съм му благодарен . Има ли значение като я гледаш с лаптоп дали е в движение или на място ?
3. На другата ми кола ( рено ) има мотор за празния ход , алфата ми е от няколко седмици и не знам дали има въобще мпх ...
4. Ламбдата дава стойности от 300 до 950 mv, което аз не че разбирам много но май не е добре. Смисъл осцилира ама трябва под 300 да отива и не до 950...
Няма грешки според alfadiag, fiatecuscan но пък нещо не им вярвам много щото това май е единствената кола на която на таблото километрите са 2 пъти повече от цифрата на odometer-a.
Въобще май ми трябва сервиз , който работи събота и разбират от Алфи защото имам и други оплаквания.
Затапих си маркуча на бензиновите пари от резервоара към колекторите.....правеше ядове клапанчето в тоя аспект - ако на някой му се играе може да го пробва.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Затапих си маркуча на бензиновите пари от резервоара към колекторите.....правеше ядове клапанчето в тоя аспект - ако на някой му се играе може да го пробва.....
Има нещо вярно, но оборотите са съвкупност от около 10 неща
Аааа бате, то така си работи бре. Duty Cycle в % (определен брой цъкания за време) като например инжекторите работят в такъв режим
Така де, ама клапанчето ако отваря и затваря по бавно, щото е вече възрастно.....картерна и резервоарна вентилация ако не са 100% изправни, е по добре да са изолирани.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Така де, ама клапанчето ако отваря и затваря по бавно, щото е вече възрастно.....картерна и резервоарна вентилация ако не са 100% изправни, е по добре да са изолирани.....
Отваряш го, почистваш, разпъваш му пружинката и готоу Ако не поне си направи една дупка да издиша от някъде, че да не се взривиш на пистата
Comment